Alstom zahajuje exkluzivní jednání o prodeji továrny v Reichshoffenu se Škodou Transportation
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
O fabriku v Reichshoffenu má vedle Škody Transportation, která je vlastnictví skupiny PPF Petra Kellnera, i španělský koncern CAF, který patří k největším evropským výrobcům vlaků. Ten by ale podle Les Echos mohl představovat mnohem ambicióznějšího rivala pro Alstom na francozuzském i evropském trhu než plzeňská Škoda. Alstom v této fázi „nechce věc komentovat“.
Ve fabrice v Reichshoffenu se ročně vyrábí na 50 souprav Coradia. Tyto meziměstské a regionální vlaky ve variantě Coradia Polyvalent dosahují rychlosti až 160 km. Soupravy se vyrábí jak v konfiguraci s naftovými, tak s elektrickými motory.
Závod zaměstnává na 850 pracovníků a tamní odbory se již vyjádřily, že preferují španělský koncern.