Rádio Prostor roste, přeskočilo ČRo Vltavu. Měsíčně ho poslouchá 199 tisíc lidí
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Rádio Prostor hlásí nárůst poslechovosti. Podcastové rádio podle posledních denních dat Radioprojektu přeskočilo v poslechovosti i ČRo Vltavu. Rádio Prostor poslouchalo v prvním a druhém čtvrtletí letošního roku 21 tisíc lidí denně, zatímco během posledního čtvrtletí si rádio každý den naladilo už 32 tisíc posluchačů. To znamená, že mezikvartální změna byla + 52,4 procenta, uvedl oborový server MediaGuru.
Podobně tomu bylo i v případě týdenní poslechovosti. Rádio Prostor během prvního a druhého kvartálu poslouchalo týdně 64 tisíc lidí, zatímco během druhého a třetího čtvrtletí se jednalo o 71 tisíc lidí každý týden. To znamená, že kvartální změna byla + 10,9 procenta. Celková měsíční poslechovost Rádia Prostor za první a druhý kvartál dosáhla 195 tisíc posluchačů, ve druhém a třetím kvartálu pak stoupla na 199 tisíc posluchačů.
„Na konci léta jsme nastavili nové programové schéma. Vsadili jsme na aktuální zpravodajství a proudové vysílání v kombinaci s podcasty,“ uvedl ředitel Rádia Prostor Petr Lutonský.
Rádio Prostor zahájilo své vysílání v červnu 2023 na vlnách bývalého Rádia ZET. Dnes patří do mediální skupiny SPM Media, stejně jako zpravodajský web Echo24, názorový Týdeník Echo, byznysový web Hrot24 a lifestylový měsíčník Hrot.
Program prvního podcastového on air rádia tvoří ve všední dny zpravodajský servis, který začíná vždy v šest hodin ráno. Součástí programu jsou také podcasty především z dílny zpravodajského webu Echo24 a tištěného Týdeníku Echo.
Mezi oblíbené pořady patří Echo Prime Time, společný projekt Echa24 a Rádia Prostor. Pořad moderuje živě ve neděli večer od 20 hodin Pavel Štrunc a zve si do něj politiky a další osobnosti, které formují život v Česku. Podle společnosti SPM Media sleduje každou z epizod pořadu Echo Prime Time v průměru 100 tisíc diváků. Nejúspěšnější epizoda měla kolem 200 tisíc přehrání.
Součástí programu jsou pak také podcasty různých nezávislých tvůrců. „Vsadili jsme na něco, co se z médií v posledních letech tak trochu vytratilo, a to je atraktivní obsah,“ doplnil k programu Lutonský.
Diskuze
Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.