KONTROVERZNÍ INFLUENCER MARKETING

L’Oréal šokuje spoluprací s „postelovou herečkou“

KONTROVERZNÍ INFLUENCER MARKETING
L’Oréal šokuje spoluprací s „postelovou herečkou“

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Globální kosmetický gigant L’Oréal se rozhodl šokovat veřejnost, když oznámil spolupráci s americkou herečku, známou natáčením explicitního obsahu na platformě OnlyFans. Ari Kytsya je nová ambasadorka řady Urban Decay, populární primárně mezi teenagery. Informuje o tom The Guardian.

Kytsya, která se sama označuje za „matracovou herečku“, má dvojí online identitu. Na Instagramu a TikToku, kde ji sleduje přes 4,6 milionu lidí, zveřejňuje tutoriály o líčení a životním stylu. Naopak její účet na OnlyFans nabízí předplatitelům nahé fotografie a videa, v nichž provádí sexuální akty.

Reklamní kampaň Urban Decay na TikToku vidělo přes 18,7 milionu uživatelů. Obsahuje pixelované snímky Kytsyi s varováním o citlivém obsahu. Kytsya v kampani tvrdí, že „cenzura je mimo kontrolu“ a volá po „necenzurovaném make-upu“, který funguje „na jevišti, před kamerou a ano, i na matracích“.

@urbandecaycosmetics keeping it real, raw, + unapologetic — as always @Ari Kytsya #urbandecay #arikytsya ♬ original sound - urban decay

Urban Decay, založená v roce 1996 a od roku 2012 součástí L’Oréalu, je známá svými provokativními názvy produktů, jako jsou oční linky „Perversion“, oční stíny „Naked“ či fixační sprej „All Nighter“.

Rozhodnutí spolupracovat s Kytsyou je kontroverzní zejména vzhledem k jejich vlastní „Chartě hodnot“, která vyžaduje, aby influenceři sdíleli etické zásady značky a neměli v minulosti spojitost s pornografií nebo jiným obsahem, který by byl v rozporu s hodnotami respektu, tolerance a inkluze. Přesto společnost spolupráci obhajuje a oceňuje Kytsyu: „Urban Decay spolupracuje s řadou talentovaných osobností, které reprezentují různorodé formy kreativního vyjádření. Ari Kytsya byla vybrána pro své výjimečné umění líčení a autentičnost. Je známá svým otevřeným a transparentním dialogem se svou komunitou, kde podporuje diskuze o svých osobních zkušenostech, včetně radostí, výzev a rizik svého odvětví.“ uvedl komunikační tým L'oréalu.

Kytsya poděkovala Urban Decay: „Většina značek se mnou váhá spolupracovat kvůli druhu obsahu, který tvořím. Proto si této příležitosti velmi vážím.“

,

Diskuze

Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.