Echo Prime Time se vrací. Pavel Štrunc představí nové studio v neděli 24. srpna
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Diskusní pořad Echo Prime Time se po letní přestávce vrací na obrazovky v novém kabátě. V neděli 24. srpna ve 20:00 přivítá moderátor Pavel Štrunc své hosty už z čerstvě zrekonstruovaného studia na pražském Lihovaru. Nové zázemí vzniklo během letní pauzy zásluhou investice vydavatelství SPM MEDIA, pod které spadají jak Echo Media, tak sesterské Radio Prostor a Hrot Media. Podobu studia navrhl známý filmový architekt Jan Vlček, jenž se podílel například na filmu Lidice, Díra u Hanušovic, nebo na seriálech Okresní přebor či Já, Mattoni.
„Nebývale vysoká čísla sledovanosti nás příjemně překvapila. Věříme, že tento trend bude pokračovat, a proto jsme pořadu vytvořili zcela nové profesionální studio, které pro nás navrhl a zrealizoval známý filmový architekt Jan Vlček,“ uvedl šéfredaktor Echa a ředitel vydavatelství SPM Media Dalibor Balšínek.
Pořad, který se poprvé objevil na jaře letošního roku, si rychle našel své publikum. Každou epizodu sleduje v průměru více než 100 tisíc diváků, nejúspěšnější díl překročil hranici 200 tisíc zhlédnutí. Díky krátkým výstřižkům na sociálních sítích se pak obsah Echo Prime Time dostává až k 1,1 milionu lidí.
Podzimní vysílání bude podle očekávání výrazně ovlivněno říjnovými parlamentními volbami. „Zájem diváků o volby bude velký. Jsem přesvědčen, že na Echo24 máme co nabídnout – rozhovory, analýzy i profily, ať už v tisku nebo ve videu. Chceme, aby se lidé mohli rozhodovat co nejinformovaněji,“ říká moderátor Pavel Štrunc.
Vedle Echo Prime Time vydavatelství produkuje i další formáty, například Echo Poradu, Echo Salon či filozofický podcast Terezy Matějčkové Pravda neexistuje. Samotné Radio Prostor, které ve spolupráci s webem Echo24 živě přenáší i Echo Prime Time, posílilo o víkendové vysílání. První české on-air podcastové rádio si týdně naladí téměř 100 tisíc posluchačů, měsíčně pak více než 230 tisíc.
Diskuze
Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.