Čína je budíček pro tradiční značky

Čína je budíček pro tradiční značky

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Podzimní Echo Salon s automobilovou tematikou přivedl tentokrát k diskusnímu stolu zástupce automobilek, jež mají silné vazby na Asii. Značku Volvo, jejímž vlastníkem je už od roku 2010 čínský koncern Geely, reprezentuje generální ředitelka Šárka Heyna Fuchsová, nové a dravé čínské značky Omoda a Jaecoo zastupuje ředitelka Petra Růžičková a za jihokorejský Hyundai přišel diskutovat Marek Trešl, produktový a marketingový ředitel Hyundai Motor Czech.

Není tedy divu, že se velká část našeho povídání točila právě kolem vstupu a ambicí celé řady čínských výrobců, ale došlo i na ryze lokální česká témata, třeba na 150 km/h na našich dálnicích.

Echo 24

Čína je budíček pro tradiční značky

0:00 0:00

Stáhnout MP3

 

Diskuze

Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.

18. listopadu 2025