Zemřel marketingový expert Vilém Rubeš, autor ikonických kampaní
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Ve věku šedesáti let zemřel reklamní expert Vilém Rubeš. Autor slavné kampaně na minerální vodu Korunní z let 2003 až 2004 se potýkal s těžkými zdravotními problémy. Zprávu o jeho smrti potvrdila pro Deník N sestra zesnulé Rubešovy partnerky Báry Rektorové Natálie Hrozinková.
Novinář Filip Rožánek na svém X doplnil, že Rubeš byl mimo jiné autor ikonické kampaně na minerální vodu Korunní. Zřejmě jeho nejslavnější projekt vznikl v agentuře Tanagra, kterou spoluzaložil s Čestmírem Bendou, jak uvedla CNN Prima NEWS. Kampaň na minerální vodu spočívala v tom, že od 27. června 2003 až do 29. února 2004 běžel ve vysílání televize Nova každý den nový spot, který připomínal, jaké připadá na dané datum výročí, popsal web Mediář.
Jak uvedl portál Mediaguru, Vilém Rubeš byl kreativním ředitelem, producentem, textařem. Prošel agenturami Leo Burnett Advertising jako kreativní ředitel, či Tanagra, kterou zakládal a řídil. Vedl také agenturu Elite Solutions. Po odchodu z prostředí reklamních agentur působil jako nezávislý konzultant, přednášející a sloupkař. Založil i vlastní společnost Bigvilik Brands & Ideas.
Byl zákládajícím členem Art Directors Clubu Česká republika (1993), víceprezidentem ADC (1994 – 2008), členem Prezídia Asociace komunikačních agentur (2004 – 2008), členem mezinárodních a lokálních kreativních jury.
Obdržel přes 50 národních a 25 mezinárodních kreativních cen (jako creative director, copy writer, režisér, producent).
Diskuze
Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.